wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » System punktowy
Kontakt
  • ImperiumZabawek.plNasze sklepy:

    - WARSZAWA -
    ul. Myśliborska 85
    tel. 511 79 49 29
    Pon - Pt 9.00 - 19.00
    Sob 10.00 - 15.00

    - WARSZAWA -
    ul. Myśliborska 53
    tel. 504 212 282
    Pon - Pt 9.00 - 17.00
    Sob 10.00 - 14.00
  • E-mail:sklep@imperiumzabawek.pl
  • Telefon511 79 49 29
Opinia o produkcie
Koparka ta jest wykonana z cieńszego plastiku, ale mimo to jest mocną zabawką. Kółka od tej koparki też są plastikowe. Zabawka ta ma ruchomą łychę , która…
Ocena produktu 5/5
Producenci
Systemy płatności
  • eserivce
  • Dotpay

System punktowy


Posiadając konto w naszym sklepie, przy składaniu każdego zamówienia będziesz otrzymywać PUNKTY. Każdy punkt posiada określoną wartość kwotową. Dzięki temu dokonując zakupów w naszym sklepie będziesz mógł(a) płacić punktami za produkty. Ilość otrzymanych punktów po zalogowaniu możesz łatwo sprawdzić w ustawieniach swojego konta.

Szczegółowe informacje na temat Systemu Punktów sklepu www.imperiumzabawek.pl znajdziesz poniżej:

Proszę wybrać jeden z poniższych tematów:
  • 1.Co to jest System Punktów?
    • W trosce o zadowolenie naszych klientów stworzyliśmy System Punktowy. Zakup produktów w naszym sklepie premiowany jest punktami. Ilość zdobytych punktów zależy od wartości zakupionych produktów. Wszystkie punkty zdobyte w sklepie www.imperiumzabawek.pl posiadają wartość pieniężną i mogą zostać użyte do zapłaty za asortyment dostępny w Sklepie.
      System Punktów po raz ostatni był aktualizowany: 02 maja 2016. Wszystkie transakcje wykonane przed aktualizacją systemu pozostają bez zmian.
  • 2.Jak działa System Punktów?
    • Punkty za zrealizowane zakupy naliczane są każdemu klientowi po sfinalizowaniu zakupów. Zdobyte we wcześniejszych zamówieniach punkty można dowolnie przeznaczać na inne produkty z oferty sklepu www.imperiumzabawek.pl . Aby sprawdzić status i ilość punktów należy się zalogować na swoje konto w sklepie. Aktualny stan punktów oraz historia transakcji dostępna jest w zakładce Moje punkty. Podczas składania w przyszłości kolejnych zamówień, jeśli Klient posiada zatwierdzone punkty pojawia się możliwość zapłaty za towar przy ich użyciu.
  • 3.Punkty i ich wartość.
    • Aktualnie, za każde 1,00 zł wydane w sklepie ImperiumZabawek.pl zostanie naliczony 1 pkt Dla przykładu: Wartość Zakupu: 100,00 zł Wartość przyznanych punktów: 100 punktów Zastrzegamy sobie prawo do zmiany ilości przyznawanych punktów oraz ich przelicznika bez uprzedniego powiadomienia. Przelicznik widoczny tutaj zawsze aktualny.
      Ostatnia aktualizacja: 02 maja 2016
  • 4.Wydawanie Punktów za zakupy.
    • Jeżeli posiadasz zatwierdzone punkty, możesz je użyć do dokonania zakupów w naszym sklepie ImperiumZabawek.pl . Podczas procesu składania zamówienia, na tej samej stronie, na której wybieramy formę płatności pojawi się okienko z możliwoscią wybrania zapłaty punktami. Jeżeli ilość punktów będzie wystarczająca aby pokryć całą wartość zamówienia nie ma potrzeby wybierania dodatkowej formy płatności. Jeżeli jednak punkty nie pokryją całej kwoty zamówienia trzeba będzie wybrać dodatkową formę płatności. Po zaznaczeniu opcji zapłaty punktami przy potwierdzeniu zamówienia pokaże się kwota zamówienia pomniejszona o wartość punktów, a punkty zostaną odjęte od stanu punktowego konta.
  • 5.Wymagane minimum Punktów.
    • Aktualnie minimalny poziom jaki trzeba osiągnąć na koncie klienta żeby płacić punktami to: 400 pkt. Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą się zmienić.
      Ostatnia aktualizacja: 26 marzec 2019
  • 6.Minimalna wartość zakupu.
    • Minimalna wartość zamówienia aby móc wykorzystać zebrane punkty to: 100,00 zł. Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą się zmienić.
      Ostatnia aktualizacja: 18 sierpnia 2010
  • 7.Maksymalna ilość punktów do wykorzystania.
    • Przy jednorazowym zamówieniu można wykorzystać maksymalnie 5,000 pkt. Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą się zmienić.
      Ostatnia aktualizacja: 18 sierpnia 2010
  • 8.Czy dostanę punkty za koszty wysyłki?
    • Nie. Podczas naliczania punktów za zamówienie nie są uwzględniane koszty wysyłki.
      Ostatnia aktualizacja: 29 grudnia 2008
  • 9.Czy dostanę punkty za kwotę podatku?
    • Tak. Podczas naliczania ilości punktów uwzględniana jest pełna kwota którą płaci klient za produkty w zamówieniu, a więc z uwzględnieniem podatku. Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą się zmienić.
      Ostatnia aktualizacja: 28 września 2010
  • 10.Czy dostanę punkty za przecenione produkty?
    • Nie. W procesie naliczania punktów nie są brane pod uwagę produkty których cena jest ceną promocyjną Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą się zmienić.
      Ostatnia aktualizacja: 18 sierpnia 2010
  • 11.Czy dostanę punkty za zamówienia opłacone punktami?
    • Nie. W procesie naliczania punktów nie są brane pod uwagę zamówienia za które zapłacono punktami z dotychczasowej puli punktów. Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą się zmienić.
      Ostatnia aktualizacja: 18 sierpnia 2010
  • 12.Zarabianie punktów za polecanie sklepu znajomym.
    • Polecaj zakupy w naszym sklepie swoim znajomym. W zamian otrzymasz punkty do wykorzystania w sklepie. Kiedy Twój znajomy składa zamówienie, na stronie formularza płatności pojawi się miejsce na wpisanie Twojego kodu polecającego, którym jest Twój adres e-mail zarejestrowany w naszym sklepie. Kiedy otrzymamy zamówienie od Twojego znajomego z wypełnionym Twoim kodem polecającym (e-mailem) i kiedy zamówienie zostanie pozytywnie zrealizowane Ty otrzymasz 250pkt.
      Ostatnia aktualizacja: 28 września 2010
  • 13.Zarabianie punktów za pisanie recenzji.
    • Opinie klientów na temat naszego asortymentu pomagają nam ulepszać ofertę. Dodatkowo są ułatwieniem dla innych klientów dokonujących zakupów w naszym sklepie. Dlatego jako wyraz naszej wdzięczności za wszelkie recenzje wynagradzamy klientów poprzez powiększanie stanu punktów na ich kontach o równowartość 10,00 zł
      Recenzja musi spełniać wszystkie poniższe warunki:
      • musi być orginalna,
      • musi być zwięzła i skupiać się na produkcie,
      • nie może duplikować zawartości już opublikowanej,
      • być obiektywna,
      • nie może zawierać tekstów reklamowych, handlowych lub linków,
      • nie może być wulgarna, obraźliwa lub łamać w jakikolwiek sposób obowiązującego prawa.
      Sklep ImperiumZabawek.pl zastrzega sobie prawo do usunięcia lub nieopublikowania recenzji jeżeli uznamy że jest ona niezgodna z powyższymi warunkami. Zastrzegamy sobie również prawo do poprawiania błędów ortograficznych i gramatycznych. Sklep ImperiumZabawek.pl nie jest odpowiedzialny za treści i oceny recenzji klientów.
      Ostatnia aktualizacja: 26 marzec 2019
  • 14.Zastrzeżenia co do produktów.
    • Aktualnie brak jest ograniczeń co do produktów nabywanych przy użyciu punktów. Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą się zmienić.
      Ostatnia aktualizacja: 29 grudnia 2008
  • 15.Ograniczenia cenowe produktów.
    • W tym momencie nie ma ograniczeń do zakupu za punkty produktów promowanych i przecenionych w naszym sklepie. Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą się zmienić.
      Ostatnia aktualizacja: 29 grudnia 2008
  • 16.Warunki użytkowania.
    • Punkty naliczane są tylko klientom zarejestrowanym w sklepie ImperiumZabawek.pl. Zdobyte punkty wykorzystać można tylko w sklepie ImperiumZabawek.pl. Uzyskane punkty nie podlegają wymianie na gotówkę. Uzyskanych punktów nie można przekazać innym klientom sklepu. Uzyskane punkty można wykorzystać jedynie zamieniając je na produkty zakupione w sklepie ImperiumZabawek.pl. Punkty nie będą refundowane w przypadku wycofania lub niezrealizowania zamówienia. W przypadku wycofania lub braku realizacji zamówienia punkty uzyskane za to zamówienie będą likwidowane z konta klienta. Kiedy dokonujesz zakupu z użyciem punktów, konieczney jest wybór innej metody płatności jeśli wartość punktów nie pokrywa kosztów całego zamówienia. Zachęcamy co jakiś czas sprawdzać tę stronę, gdyż warunki punktowe mogą się zmienić.
  • 17.Kiedy wystąpi problem?
    • Prosimy skontaktować się z nami drogą mailową - sklep@imperiumzabawek.pl
      lub telefonicznie - 504 212 282






 

Przejdź do strony głównej

Blog

A CO JEŚLI PADA ???

Mówi się, że nie ma złej pogody, aby wyjść z domu :] Wystarczy, że dobrze się ubierzemy i w każdym momencie możemy wyjść na dwór. To prawda, ale.. co jeśli za oknem naprawdę nie jest fajnie i zupełnie nie mamy ochoty wyjść?

Przeczytaj całość
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl